KlachtenregelingBij Kappio doen we er ales aan om uw kind(eren) een leuke tijd bij ons in de opvang te geven en u, als ouder, tot goede tevredenheid van dienst te zijn. Mocht het toch zo zijn dat u niet tevreden bent dan horen wij dat graag. U kunt dan terecht bij de pedagogisch medewerker en/of clustermanager van uw opvanglocatie daar waar het gaat over de dagelijkse gang van zaken in de kinderopvang. Gaat het om financiële of andere zaken dan neemt u contact op met het Servicebureau via info@kappio.nl of tel: 0223-534 797. Wij vertrouwen erop dat wij door met u in gesprek te gaan tot oplossingen kunnen komen. Meer informatie over de klachtenregeling van Kappio. Indien u er niet uit komt met de directbetrokkene of leidinggevende, vult u het klachtenformulier in.
KlachtenverslagJaarlijks publiceren wij ons klachtenverslag via onze website.
Klachtencommisise |
Contactgegevens |
Postadres: Postbus 42
Kantooradres: De Verwachting 3
|
Snel navigeren
Zoeken
| Neem contact met ons op |